Pin It

Widgets

Filem Kepong Gangster VS KL Gangster 2

on Friday 13 July 2012



Filem Kepong Gangster Mampu Saingi KL Gangster 2 ? Satu kejutan apabila mendengar filem berjudul “Kepong Gangster” akan ditayangkan di pawagam kelak.


KL Gangster 2

KL Gangster 2 ini akan lebih ganas berbandingkan kl gangster sebelum ini yang juga sebuah filem paling laris di malaysia ketika itu dengan kutipan lebih dari 11juta sewaktu filem  KL Gangster itu di tayangkan di lebih 60 buah pawagam di malaysia sahaja.jadi adakah KL Gangster 2 ini akan lebih laris lagi dari KL Gangster?.itu belum di pastikan kerana buat masa ini filem KL Gangster 2 sedang dalam pengemberaan dan mungkin akan di tayangkan hujung tahun 2012 ini ataupun lebih awal.

Filem KL Gangster 2 ini akan bakal masuk BOX OFFICE!!.sebuah filem terbitan syamsul yusuf dan dilancarkan oleh Skop Production Sdn Bhd.dengar-dengar pelakon hebat ong-back di jemput sekali tapi bila dilihat barisan pelakon utama kl gangster 2 ini tony jaa (ong-back) tiada puntersenarai dalam seranai pelakon utama itu.entah mungkin khabar itu hanya satu pengkarutan.dan mugkin kalau ya,tony jaa mungkin hanya pelakon sandaran ataupun sampingan.di bawah ini merupakan barisan pelakon utama dalam filem kl gangster 2.

BARISAN PELAKON UTAMA KL GANGSTER 2
Syamsul Yusof,Aaron Aziz,Adi Putera,Sofi Jikan,Zizan,Sheera Iskandar dan Rosyam Nor.


Filem Kepong Gangster 

Filem Kepong Gangster bukanlah parodi KL Gangster mahupun sekadar filem pendek, tapi ia merupakan sebuah filem arahan pengarah bernama Teng Bee. Ia mengisahkan tentang kehidupan 5 orang pelajar yang telah menyertai kongsi gelap sejak dari zaman sekolah lagi. Hidup mereka menjadi kucar-kacir dan sentiasa ada pergaduhan di kawasan mereka tinggal, Kepong.

Keseluruhan filem ini agak berkualiti, dan filem ini adalah seratus-peratus filem Cina. Anda semua pasti tidak mahu ketinggalan untuk menonton filem ini. Filem ini bakal ditayangkan di pawagam pada bulan September 2012 ini. Apa pun, mari kita tonton trailer filem “Kepong Gangster” di bawah ini!


Filem Kepong Gangster VS KL GangsterVSFilem Kepong Gangster VS KL Gangster

Di Sebalik Tabir KL Gangster. Klik Sini
Di Sebalik Tabir Kepong Gangster. Klik Sini

Filem Kepong Gangster VS KL Gangster. Perosalanmnya sekarang gangster mana lebih LANSI?



Ranking: 5

{ 1 ulasan... read them below or add one }

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved