Pin It

Widgets

Tonton Ku Cinta Kau Seorang Slot Lestary TV3 - Full Episode

on Thursday 21 November 2013

Tonton Ku Cinta Kau Seorang Slot Lestary TV3 - Full Episode

SINOPSIS : Sebuah lagi karya terbaru sutradara Khairul Amri Haji Khalid (Keoi) dan nukilan skrip oleh Shuhadatul Ain Zakaria bakal mengisi slot Lestary menerusi drama rantaian 13 episod berjudul “Ku Cinta Kau Seorang”, menggantikan “Diandra”. Bakal disiarkan mulai 19 November 2013, “Ku Cinta Kau Seorang” terbitan Global Station Sdn. Bhd. menampilkan barisan pelakon terdiri daripada Remy Ishak, Amyra Rosli, Ruminah Sidek, Faradhiya, Zack X-Factor, Hafizzuddin, Bill Azali, dan ramai lagi.

Drama romantik komedi ini mengisahkan tentang Batrisya (Amyra Rosli) yang dibesarkan di dalam keluarga berada, segala permintaan dan kehendak beliau dituruti oleh Dato’ Hisham. Ramai pembantu rumah terpaksa diberhentikan gara-gara kesalahan kecil.

Suatu hari, Helmi (Remy Ishak), pekerja di restoran milik Dato’ Hisham telah menegur sikap biadap Batrisya. Hari itu, Batrisya merasakan telah memalukannya. Dia pergi menemui Dato’ Hisham di pejabat semata-mata ingin meminta ayahnya itu memberhentikan Helmi. Helmi, anak yatim piatu, tidak dapat melanjutkan pelajaran atas faktor kewangan.

Dia tinggal bersama-sama neneknya yang sudah tua dan nyanyuk. Kos perubatan neneknya yang menghidap penyakit buah pinggang amat tinggi, jadi dia terpaksa melakukan banyak kerja. Dia sanggup berhabis wang demi neneknya yang dikasihi, satu-satunya saudara yang dia ada. Bagi Dato’ Hisham, cukuplah beberapa orang gaji terpaksa dia berhentikan tetapi bukan Helmi kerana dia mengenali Helmi seorang anak muda yang rajin dan tidak pernah mempunyai masalah.

Oleh kerana kecewa terhadap ayahnya yang tidak mahu memberhentikan Helmi, Batrisya pergi ke luar negara selama sebulan tanda mogok. Dato’ Hisham yang runsing memikirkan Batrisya pergi menemui rakan baiknya, Rahim untuk meluahkan penyesalan kerana terlalu memanjakan anak perempuannya itu.

Rahim bukan sahaja seorang sahabat yang setia mendengar keluhan Dato’ Hisham, beliau juga memberikan pendapat yang terbaik. Selepas puas bercuti, Batrisya pulang ke tanah air. Apabila tiba di hadapan pintu rumahnya, dia amat terkejut melihat papan tanda ‘Untuk Dijual’. Batrisya bergegas ke restoran milik ayahnya, restoran itu juga telah ditutup.

Batrisya berjumpa dengan Pak Cik Rahim yang kemudiannya menunjukkan surat mengatakan ayahnya telah muflis dan terpaksa melarikan diri disebabkan hutang-piutang yang banyak. Di dalam surat itu juga mengamanatkan Batrisya untuk belajar tinggal bersama Helmi dan neneknya. Sebaik sahaja sampai di rumah Helmi dengan alamat yang diberikan, Batrisya seakan-akan tidak percaya bahawa dia harus menghuni di rumah seperti reban ayam.

Dia tidak rela dan cuba meminta bantuan kawan-kawan baik yang setia dengannya. Tetapi, apabila dia berjumpa dengan Maya dan Farah, ada sahaja alasan dan mereka tidak mahu menolong. Dia cuba menghubungi teman lelakinya, Razman, namun hampa. Batrisya sangat sedih apa yang menimpa hidupnya dalam sekelip mata.

Dia menyalahkan takdir dan sanggup ayahnya meninggalkan dia begitu sahaja. Dia melangkah semula ke rumah Helmi. Helmi memberitahu Batrisya tentang undang-undang di dalam rumah seperti apa yang boleh buat dan apa yang tidak boleh. Batrisya tidak boleh duduk sahaja dan kena menjaga neneknya jika tidak sila keluar daripada rumah ini.




Tonton Ku Cinta Kau Seorang Full Episode 

Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 1
Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 2
Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 3
Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 4
Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 5
Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 6
Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 7

Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 8
Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 9
Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 10
Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 11
Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 12
Tonton Ku Cinta Kau Seorang Episode 13 ( Akhir)

Download Ku Cinta Kau Seorang Full Episode 

Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 1
Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 2
Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 3
Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 4
Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 5
Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 6
Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 7
Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 8
Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 9
Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 10
Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 11
Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 12
Download Ku Cinta Kau Seorang Episode 13 ( Akhir)
      
   


Ranking: 5

{ 22 ulasan... read them below or add one }

Anonymous said...

Aple has managed to make the i - Pood thinner and lighter thn thee 3g model, and I must say it does fsel great in your hand.
There are still problems with the game, although many have
beenn ironed out somewhat witgh the implementation of the patch.

The high demand on fifa ultimate team coins keeps growing.


My web site :: free fifa coins


12 July 2014 at 10:43 Reply To This Comment
KISAH SUKSES IBU HERAWATI said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya IBU HERAWATI seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel/lottrey toto 4D dr hasil ritual/ghaib melalui jarak jauh dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan ☎ (( 0823-2159-4488 )) ATAU KLIK DISINI RITUAL PESUGIHAN DUNIA GHAIB



4 June 2017 at 12:05 Reply To This Comment
انجين محمد said...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شركة رش مبيدات بمكة
تقوم شركة رش مبيدات بمكة بالقضاء على أي حشرات في المنزل من خلال مجموعة من العمالة المدربة والتي تقوم باستخدام مجموعة من المبيدات عالية الجودة وفقاً للمستويات المحددة من قبل وزارة الصحة فنحن نحرص جيداً على ألا تسبب هذه المواد الكيماوية المستخدمة في تطهير المكان من الحشرات على صحة المواطنين.
لزيارة موقعنا
https://www.alnoor-cleaning.com/
شركة رش مبيدات بمكة
شركة مكافحة حشرات بمكة


29 January 2018 at 22:10 Reply To This Comment
titan sh said...

http://rouzegar.com/fun/sms-love/sad-love-text


29 June 2018 at 21:18 Reply To This Comment
Obat Disfagia / Susah Menelan Alami said...

It is great to have visited your website. Thanks for sharing useful information. And also visit my website about health. God willing it will be useful too

Pengobatan Penyakit Kusta secara Alami
Pengobatan untuk penyakit Bell's Palsy

Obat Alami sakit Telapak Kaki


4 February 2019 at 11:38 Reply To This Comment
Syakira Khumaira Azzahra said...

Nice to be visiting your blog again, it has been months for me. Well this article that i’ve been waited for so long. I need this article to complete my assignment in the college, and it has same topic with your article. Thanks, great share :

cara menyembuhkan benjolan di belakang lutut
cara mengobati gagap secara alami
cara menghilangkan benjolan di selangkangan
obat penghilang benjolan di pipi
obat parkinson alami
cara mengobati gusi bengkak


2 April 2019 at 10:20 Reply To This Comment
seocom said...


شركة عزل خزانات بالمدينة المنورة
دائماً تحتاج الخزانات لعملية العزل حتى تحافظ على الخزانات وتطيل من عمرها ولا يجعلها تتلف مع مرور الزمن، فقط عزيزنا العميل عليكَ بالتواصل مع شركة عزل خزانات بالمدينة المنورة لأنها الشركة الأكثر خبرة عن غيرها وتهتم جداً بأن تقوم بتنفيذ عملها على أكمل وجه، لذا توفر خامات عالية الجودة وأنواع ممتازة من العزل، وتختار عمالها ومهندسيها بدقة كبيرة جداً حتى لا يكونوا من الأسباب التي نؤدي إلى حدوث أي خسائر أو مشكلات.


23 October 2019 at 13:03 Reply To This Comment

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved