Pin It

Widgets

Tonton Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 2 - Movie Online

on Saturday 25 May 2013

Tonton Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 2 - Movie Online

Tonton Sebenarnya Saya Isteri Dia Episode 2 - Full EpisodeDrama Sebenarnya Saya Isteri Dia merupakan sebuah drama yang di adaptasi daripada novel. Drama ini semakin mendapat sambutan daripada kalangan penonton yang di barisi oleh Izzue Islam seorang pelakon dan Penyanyi dari kumpulan forteen. Drama ini juga turut menampilkan Tiz Zaqyah sebagai heroin.




Sebenarnya Saya Isteri Dia Full Episode


Ranking: 5

{ 9 ulasan... read them below or add one }

Anonymous said...

pelik cerita ni..xreal sgt..


31 May 2013 at 20:54 Reply To This Comment
Anonymous said...

Asal mak dia annoying sangat gi ajak syaf makan kat rumah? Padahal farish tu tengah sakit hati.

Haha emo plak aku


4 June 2013 at 09:36 Reply To This Comment
Anonymous said...

hm...bestlah citer ni....tapi kenapa x boleh tengok episod yang akan datang ye???????


5 June 2013 at 16:37 Reply To This Comment
Anonymous said...

kalau boleh,nak sinopsis ceritanya.....


5 June 2013 at 16:38 Reply To This Comment
Anonymous said...

what the fuck.....


7 June 2013 at 11:53 Reply To This Comment
Anonymous said...

saya amat meminati drama ni.best sgt2 cternye..saya rse mesti rmai peminat cter ni..lakonan tiz zaqyah n izzzue islam mantap.tak sbar nk tnggu endingnye...


14 June 2013 at 17:52 Reply To This Comment
Anonymous said...

Annoying yang amat la zara ni!! hishh


15 June 2013 at 19:39 Reply To This Comment
Anonymous said...

Kalau nak best baca novelnya...dah jadi drama banyak yg cut short...
Dalam novel banyak lagi babak yg sweet..Izzue mmg sesuai jadi Firash..
Mereka sangat bersahaja....

Admin : TQ for all the episode


24 June 2013 at 18:42 Reply To This Comment
Unknown said...

Says suka drama ni


25 February 2016 at 22:37 Reply To This Comment

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved