Pin It

Widgets

SMS GeMpAk Raya Aidil Adha 2012

on Friday, 19 October 2012

 SMS GeMpAk Raya Aidil Adha 2012

SMS GeMpAk Raya Aidil Adha 2012 | Tak lama Lagi,  kita akan menyambut hari raya korban atau juga dikenali sebagai hari raya aidiladha. Sudah menjadi seperti kemestian setiap kali musim perayaan mesti ramai yang akan sibuk menghantar SMS lawak ataupun ucapan lucu sempena Hari Raya Korban atau Aidiladha untuk sanak saudara ataupun rakan-rakan kita. Berikut ialahSMS GeMpAk Raya Aidil Adha 2012. 


Biasanya
Bila ayam dah tak selera makan,
kambing pula resah,
lembu pura2 buat gila,
unta jer nampak cool,
tu tandanya raya korban dah dekat.
SELAMAT HARI RAYA KORBAN
__________________________________

ku pegang kau punya… kau pegang ku punya
kuramas kau punya… kau ramas ku punya
kugoncang kau punya… kau goncang ku punya (saspen)
kemudian kita goyang bersama.
itulah tanda kita bersalam mesra,
SeLaMaT HaRI RaYa Aidiladha…
__________________________________

ISNIN cari SELASA,
nak tanya nampak tak RABU,
agar ingatkan KHAMIS beritahu,
JUMAAT supaya tak lupa,
mesej kat SABTU
yang AHAD dah raya!!!
_________________________________

Tolong doakan ye…
Akhir2 ni hampir setiap malam kat depan rumah aku ada orang lalu….
dia tengok2 jer…. bawa pisau, bara api dan ketulan2 daging….
Seram betul. Dia jerit…..
SATE!…. SATE!t.
SELAMAT HARI RAYA KORBAN
__________________________________

Bila ayam dah tak selera makan,
kambing pula resah,
lembu pura2 buat gila,
unta jer nampak cool,
tu tandanya raya korban dah dekat.

SELAMAT HARI RAYA KORBAN
__________________________________

Allahu akbar 3x! Berita penting, harap sebarkn! Pasti terjadi! Kita akan bermandi darah di seluruh negara. Kepada semua orang islam, siap sedia & asah parang, keris, pisau dll dari sekarang hingga 19hb ini, Kita akan sembelih lembu, kambing,kerbau,kibas dan unta. Kita buat sop.Slmt Hari Raya Qurban..maafzahirbatin.
__________________________________

Bunyi lembu mcm mana? 
moOO…. 
bagus, bunyi kambing mcm mana? 
mbeEKK… 
bagus2 tahniah esok anda boleh dijadikan korban. 
SELAMAT HARI RAYA AiDiLADHa

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA SEMOGA TAKBIR YANG BERGEMA MEMBAWA SERIBU KEBERKATAN BERSAMA-SAMA ERTI PENGORBANAN SEBENAR. __________________________________ 

Bila ayam dah tak selera makan,
kambing pula resah,
lembu pura-pura buat gila,
unta jer nampak cool,
tu tandanya raya korban dah dekat.
SELAMAT HARI RAYA KORBAN

-----------------------------------------------------------

ku pegang kau punya… kau pegang ku punya
kuramas kau punya… kau ramas ku punya
kugoncang kau punya… kau goncang ku punya (saspen)
kemudian kita goyang bersama.
itulah tanda kita bersalam mesra,
SeLaMaT HaRI RaYa Aidiladha…

------------------------------------------------------------

Huhuhuuh kalau nak Lagi banyak Ucapan Raya Aidil Adha boleh klik kat baw,... mungkin Ucapan Raya Aidilfitri ada satu atau dua yang boleh kita guna huhu : 

  1. Koleksi SMS Ucapan Hari Raya 2012 Part 3
  2. SMS Gempak  Raya Aidil Adha 2012 Part 2 
Ranking: 5

{ 1 ulasan... read them below or add one }

Nelly Strange said...

Salam Aidiladha dr Nelly^^


26 October 2012 at 11:09 Reply To This Comment

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved