Pin It

Widgets

Tarikh Rasmi Keputusan SPM 2013 Diumumkan

on Thursday, 23 January 2014

Tarikh Rasmi Keputusan SPM 2013 Diumumkan

Tarikh Rasmi Keputusan SPM 2013 Diumumkan
 | Bagi calon-calon yang telah menduduki SPM 2013 yang ingin mengetahui bila result akan keluar??? Keputusaan SPM 2013 akan dijangka keluar pada 21 March 2014. Tarikh Rasmi akn Dimaklumkan Kemudian

Tarikh Rasmi Keputusan SPM dari tahun 2012 - 2013 
  • Keputusan SPM 2013: 21 March 2014 ( Belum Rasmi )
  • Keputusan SPM 2012: 21 March 2013

Tarikh Rasmi Keputusan SPM 2013 Diumumkan

Cara Semakan Keputusan SPM 2013 melalui Online

Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah (SAPS) adalah perkhidmatan percuma diperkenalkan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia kepada ibu bapa / penjaga untuk menyemak dan memudahkan untuk mengetahui keputusan peperiksaan secara online. Dibawah cara-cara:
 

Arahan :
1) Masukkan Nombor Kad Pengenalan atau Sijil Surat Beranak
2) Pilih Sekolah Rendah atau Sekolah Menengah
3) klik butang Semak Laporan.
Cara Semakan Keputusan SPM melalui sms

Mulai tahun ini juga Kementerian Pelajaran Malaysia memperkenalkan perkhidmatan semakan keputusan PMR melalui mySMS 15888
- Semakan SMS: Taip SPM [No KP] [angka giliran] dan hantar ke 15888

- Contoh: SPM 950909125151 BC001A040 hantar ke 15888


Tarikh rasmi keputusan SPM 2013 Akan Berkemungkinan keluar pada 21 March 2014 . Admin nak ucapkan semoga berjaya kepada semua calon SPM 2013.
Ranking: 5

{ 17 ulasan... read them below or add one }

Anonymous said...

Amboi maen beduk je tarikh rsult Spm2013 ei.. >_<


27 February 2014 at 00:23 Reply To This Comment
Anonymous said...

21 tu hari jumaat. pantai timur tak sekolah..


28 February 2014 at 00:09 Reply To This Comment
Tentang Kita said...

Umum la yang betol2 munasabah.. hari jumaat macam x logik.. btw thanx fpr ur info


1 March 2014 at 09:51 Reply To This Comment
Anonymous said...

Pantai timur x skolah lar hari jumaat


7 March 2014 at 20:48 Reply To This Comment
Anonymous said...

Ahjusshhi!! Main bdal je....


7 March 2014 at 21:46 Reply To This Comment
xikeyn said...

Tak jadik kluau lerrr...bg diorg tenang....


9 March 2014 at 07:48 Reply To This Comment
EJAL said...

Bila tarikh keputusan spm keluar?


11 March 2014 at 06:21 Reply To This Comment
EJAL said...

Bila tarikh keputusan spm keluar?


11 March 2014 at 06:21 Reply To This Comment
Anonymous said...

sabo je la


12 March 2014 at 09:19 Reply To This Comment
Anonymous said...

Anyyeong Haseyo!!


12 March 2014 at 13:27 Reply To This Comment
Anonymous said...

Tarikh keputusan spm 2013 akan keluar pada 19.03.2014


13 March 2014 at 19:13 Reply To This Comment
Jas said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Naneun ginjangheyo, jinja. Eojjaettdeun haenguneul bireoyo! (^_^)


16 March 2014 at 01:22 Reply To This Comment
Anonymous said...

Tak bace kat situ ke tarikhnye belum rasmi lg. Jgn nak hentam je terus. Esok tarikh rasminye yee 20 mac


19 March 2014 at 09:11 Reply To This Comment
Nik said...

Selamat Berjaya kepada semua calon2 SPM 2014 ye!!

Dah berjaya, korang boleh le buat tshirt group SPM korang kat www.cetaktee.com ye....heheehe..sempat lagi promote tu.


19 March 2014 at 22:47 Reply To This Comment
azreena azmi said...

Nak iklan pulak dia ni...hak3


20 March 2014 at 09:14 Reply To This Comment
KISAH SUKSES IBU HERAWATI said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya IBU HERAWATI seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel/lottrey toto 4D dr hasil ritual/ghaib melalui jarak jauh dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan ☎ (( 0823-2159-4488 )) ATAU KLIK DISINI RITUAL PESUGIHAN DUNIA GHAIB



4 June 2017 at 12:28 Reply To This Comment

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved