Pin It

Widgets

Live Streaming Thailand vs Malaysia 13 Disember 2012 - Piala AFF Suzuki

on Tuesday 11 December 2012


Live Streaming Thailand vs Malaysia 13 Disember 2012 - Piala AFF Suzuki


Live Streaming Thailand vs Malaysia 13 Disember 2012 - Piala
AFF Suzuki | Perlawanan Separuh Akhir ke-2 akan disiarkan Secara Langsung Di RTM 1 Pukul 8.00 malam pada 13 Disember 2012 yang akan berlangsung di tempat Thailand. Perlawanan separuh akhir pertama yang Berlangsung Pada 9 Disember 2012 yang berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil, Malaysia hanya mampu seri 1 – 1 ke atas pihak lawan iaitu Thailand. Pada pemulaannya Malaysia mendahului Thailand hasil jaringan Norshahrul pada minit ke 47 … dan Teerasil dangda menghampakan harapan Malaysia untuk membawa memenangi perlawanan itu untuk membawa bekalan selesa ke Thailand dalam separuh akhir ke-2 dengan tandukan berbisanya pada minit 79’. Keadaan ini, akan memberikan tekanan kepada Malaysia semasaa berkunjung ke tempat lawan kerana Thailand mempunyai jaringan di tempat lawan yang menjadi kelebihan kepada mereka. OLeh itu, Pertembungan 13 Disember ini Malaysia perlu mencari gol awal di tempat lawan untuk membuka peluang Malaysia ke pusingan akhir AFF Suzuki Cup 2012. Pertembungan ini pasti menarik untuk di tonton.

Pasukan Thailand merupakan pasukan yang handal dan mempunyai kelebihan kerana beraksi di tempat sendiri. Pertembungan Perlawanan persahabatan Thailand vs Malaysia 7 November 2012 di tempat Thailand, Malaysia tewas 2-0 . Namun, Admin yakin Malaysia mampu menewaskan Thailand di tempat sendiri kerana Malaysia mempunyai pemain yang berkualiti tinggi dan mempunyai penggempur yang digeruni oleh pasukan Thailand seperti barisan hadapan Malaysia Norshahrul dan Safee Sali . Penyudah dari kedua individu ini amat berbisa dan di perlukan… dalam merobek gawang Thailand.

Live Streaming Thailand vs Malaysia 13 Disember 2012 

Link 1 | Link 2 | Link 3 | Link 4 

Online RTM 1 


Akan Diupdate 30 minit sebelum perlawanan bermula.... harap anda terus setia bersama kami

Jika ada sebarang masalah kepada Link yang admin berikan anda perlu refresh dulu hal ini mungkin disebabkan line internet lambat atau servis down atau anda juga boleh cuba link seterusnya yang admin sediakan di atas ini… owkey….Dan admin juga akan sediakan Keputusan penuh perlawanan Thailand vs Malaysia 13 Disember 2012. Serta jaringan yang terhasil dalam perlawanan tersebut setelah perlawanan tamat. Jika Admin terjumpa video gol admin akan letak juga…Linknya dibawa ini… harap anda bersabar. ^_^

Link Keputusan Perlawanan Thailand vs Malaysia 13 Disember 2012 

Note: Harapan admin agar Malaysia tidak mudah berputus asa dan berjuang berhabis-habisan untuk memenangi perlawanan tersebut untuk mempertahankan kemenangan yang dimenangi tahun 2010. admin dan seluruh rakyat Malaysia sentiasa mendoakan kejayaan anda. Malaysia Boleh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ranking: 5

{ 1 ulasan... read them below or add one }

Unknown said...

MALAYSIA BOLEH WALAUPUN HANYA BERMAIN DENGAN 10 PEMAIN DALAM SEPARUH MASA KEDUA NANTI


13 December 2012 at 20:58 Reply To This Comment

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved