Pin It

Widgets

Maksud Rahsia Disebalik Bilangan Bunga Ros

on Tuesday 25 September 2012

Maksud Rahsia Disebalik Bilangan Bunga Ros


Maksud Rahsia Disebalik Bilangan Bunga Ros | Biasanya kaum perempuan ni apabila terima bunga ros mesti happy tak beringat kan? Terutama kalau suami atau teman lelaki yang bagi. Bunga tu akan diletakkan dalam bekas berair daripada ada warna sampailah dah keras mati. Sebab bukan selalu dapat bunga ros kan? Tapi kalau korang tahu maksud bunga ros ni mesti korang akan lagi sayang kepada pemberinya!

1 Ros
  • Cinta pada pandangan pertama, kau adalah orang yang aku ditunggu-tunggu selama ini...
2 Ros
  • Saling menyintai antara satu sama lain
3 Ros
  • I LOVE YOU!!!!
6 Ros
  • Aku ingin menjadi milikmu
7 Ros
  • Aku tergila-gilakan kau!
9 Ros

  • Sebuah cinta yang kekal, kekal bersama selagi kita hidup.
10 Ros

  • You're perfect!
11 Ros

  • Kau adalah amat berharga bagi aku, orang yang paling aku cintai dalam hidupku
12 Ros

  • Be my steady!
13 Ros

  • Secret Admirer
15 Ros

  • Aku benar-benar menyesal, maafkan aku
20 Ros

  • Percayalah, aku ikhlas terhadap kau
21 Ros

  • Aku tercipta hanya untuk kau
24 Ros

  • Tidak boleh berhenti memikirkan tentang kamu, 24 jam setiap hari
33 Ros

  • Untuk mengucapkan "I love you" dengan penuh kasih sayang
36 Ros

  • Aku akan ingat saat-saat romantis kita
40 Ros

  • Cintaku padamu adalah benar
50 Ros

  • Aku tak akan menyesal terhadap cinta ini
99 Ros

  • Aku akan mencintaimu selama aku hidup
100 Ros

  • Akan hidup kekal bahagia bersama sehingga 100 tahun, kekal bersama sehingga ke hari tua.
101 Ros

  • You are my one and the only one
108 Ros

  • Please marry me!
365 Ros

  • Tidak dapat berhenti memikirkan tentang kamu setiap hari
999 Ros

  • Cinta kita kekal dan abadi


Ranking: 5

{ 1 ulasan... read them below or add one }

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved