Pin It

Widgets

Buatmu Kekasih

on Tuesday 22 May 2012



Hari ini segenap diri ini menjadi-jadi rindukan sayang..macam dah berbulan-bulan tak temui sayang.. menatap sayang, bergurau senda dengan sayang..rindu teramat pada sayang..sayang rindukan ayang tak??ayang mabuk rindu dengan sayang..heehehe..kalau ayang tulis surat untuk sayang, agak2 bunyik nya macam ni kan..hehehehe..

Wahai sayang..
dari kejauhan ku kirimkan warkah rinduku untukmu..yang disulami dengan jalinan rinduku yang makin mengait dan menganyam hatiku..sayang, apa khabar dirimu hari ini??ku harap dirimu sihat sejahtera disamping didalam perlindungan Illahi..mudah-mudahan segala yang diaturkan dan dirancangkan mendapat kejayaan dan dipermudahkan segala urusan..moga-moga wajahmu dihiasi dengan senyuman yang terindah melepaskan segala ketegangan yang melanda..


sayang..
runtun hatiku kini dibajai rindu..disirami dengan bunga-bungaan rindu yang makin berkembang..adakalanya diriku hanyut dalam gelora rindu yang mengasyikkan..sudah lama kita tidak bertemu kan???adakalanya ku tak tahu apa yang terlintas dihatimu tika ku bertanya apakah dirimu merinduiku??adakalanya ku menjadi malu untuk bertanya padamu namun hatiku ingin selalu mendengar bisikanmu betapa aku merinduimu..


sayangku..
awan disini cerah dan terang benderang..mentari sudi menemani diriku yang sedang dilambung awan rindu yang indah..saat dirimu membaca surat ini, ku berbisik dihati, right now i wish you were here..inginku peluk bayanganmu saat ini hanya untuk menyampaikan getaran rinduku..


Rindu padamu sayang, 
terasa seolah bertahun diriku tidak bertemu denganmu..babymanja mula dihujani rindu.. sudikah dirimu hadir padaku kala ini??inginku menggenggam jemarimu saat ini.. indahnya debaran dan getaran rindu yang menusuk hatiku kala ini..ku teramat rindu padamu sayang..
diriku hanya bisa menulis dan mengumpulkan semua suaraku didalam tulisan aksaraku yang terindah, menundukkan hatiku pada dirimu yang ku rindui..dan lewat ungkapan bibirku, menyair dan menyebut namamu yang menjadi sebahagian hidupku..


sayang..
ku nanti hadirmu dengan sabar..dengan rindu yang sering teruntuk untukmu..dan ku tidak pernah mensia-siakan rindu ini kerana hanya dirimu yang ku cintai..akhir kata, jaga diri dan kesihatanmu baik-baik..dan ku harap sepanjang bulan ini, dirimu kan temui kenangan yang paling terindah untuk mengusir luka yang pernah hadir dalam hidupmu..hadirkan senyuman dibibirmu selalu agar hatiku melihat senyumanmu walaupun dalam tangisan..usah bersedih sayang..kerana ku ada untukmu..namun maafkan diriku kerana jasadku jauh untuk menemanimu..mengenggam jemarimu kala dirimu perlukan diriku..memeluk tubuhmu disaat dirimu menangis kelukaan..namun ku akan tetap menjaga dan mendampingimu dengan cinta ku untuk mu sayang.. dan ku yakin suatu hari nanti dirimu menjemputku bersama rindu yang tercipta untukmu..

yang ikhlas,
merinduimu seumur hidupku

Ranking: 5

{ 2 ulasan... read them below or add one }

Unknown said...

why not try this out Balenciaga Dolabuy check out the post right here Dolabuy Hermes Full Article replica dolabuy


2 July 2022 at 00:24 Reply To This Comment

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved