Pin It

Widgets

Coretan Hidupku

on Tuesday 22 May 2012


Coretan-coretan didinding rumah penuh dengan cinta dan rindu
yang tercipta yang terhasil tika hati memikirkan dirimu
disaat hatiku membeku kesejukan rindu
ku gagahi jemariku untuk hasilkan sesuatu

sayangku
ku ingin selalu bersamamu
meniti waktu yang terluang antara kau dan aku
hanya cerita kau dan aku
ku ingin menjagamu seperti selalu
agar kau tahu
aku terlalu amat mencintaimu

sayangku
ku tahu hatiku penuh rindu untukmu
ku tahu hatiku penuh cinta untukmu
ku tahu hatiku penuh keinginan bersamamu
ku tahu diriku amat memerlukan dirimu
namun saat ini kasihku
ku tahu kau perlukan ruang untukmu
ku tahu kau perlukan waktu rehat untuk dirimu
ku tahu kau perlukan masa untuk kesayanganmu
ku tahu kau perlukan saat hanya untuk dirimu

sayangku
tiap kali aku mencoret didindingku
nyanyian rindu dan cintaku mengundang waktu

sayangku
semilir angin yang bertiup bersama bayu
membawa aku ke seberang fikiran memikirkan dirimu
memikirkan dirimu dalam kepekatan kesibukanku kesibukanmu
namun kasihku padamu sehangat mentari hariku
yang menyinari alam tika burung hilang berterbangan bebas didada langit biru
ku titipkan lembayung rinduku padamu
dengan hembusan angin yang bertiup lembut
agar dirimu merasai setiap gelora rasaku padamu

sayangku
adakalanya aku terfikirkan dirimu
apakah dirimu pernah singgah disini melihatku??
kerana aku disini sering berharap kau menjengokku
melihat coretan dindingku yang penuh kerinduan untukmu

Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved