Pin It

Widgets

Kau Penyeri Hidupku

on Wednesday 9 May 2012


Kau Penyeri Hidupku 

Kau hadir entah dari mana 
Tiba-tiba menyapaku 
Menghulur salam perkenalan 
Ku sambut dengan hati terbuka 

Hari demi hari 
Hubungan kita makin mekar 
Semekar bunga di taman syahdu 
Seceria mentari menyinari alam semesta 

Kau meluahkan hasrat hatimu 
Tapi aku masih keliru untuk menerimanya 
Kerana aku masih dalam bayangan seseorang 
Namun kau tak pernah mengalah 
Kau tetap menemaniku 
Kau tetap menyapaku 
Kau tetap menyeri hidupku dengan bunga sms 
Dengan gelak tawa & usikan manja 

Kerana sikapmu aku terpaut 
Kerana keikhlasanmu aku terpikat 
Kerana dirimu aku tertawan 
Kerana kesungguhanmu aku tergoda 

Sejauhmana perjalanan hubungan kita 
Biar takdir saja menentukan segalanya 
Andai sudah tersurat dirimu milikku 

Ranking: 5

{ 2 ulasan... read them below or add one }

methyn said...

cliquez ici maintenant répliques de sacs à main Ysl lire l'article www. dolabuy.co cliquez pour plus d'informations meilleur designer de répliques


12 June 2022 at 01:53 Reply To This Comment

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved