Pin It

Widgets

Kalbu Cintaku Bersalutkan Sutera Rindu

on Tuesday 22 May 2012



Malam mula mengetuk ruang hatiku
aku masih berdiri menanti dirimu
bersama kalbu cintaku yang bersalutkan sutera rindu
dan aku tersipu malu
kerana malam ni aku kehangatan dengan jutaan rindu yang kau berikan
rasa cintaku tak pernah padam
seperti ghairah rinduku yang amat menggelorakan batinku
dan aku tak pernah terlupa mengingatimu
dalam selimut hatiku seputih rindu yang berkocak

sayang
mungkinkah saat ini matamu sudah mula terpejam lena
bersama heningan malam yang menemani kita
ku harap mimpi mu indah seindah diriku ini
yang sering hangatkan dirimu dengan rinduku
andainya kau nampak bayang tubuhku dalam mimpimu
rangkullah aku seeratnya
bersama getaran rinduku untukmu
sungguh aku mabuk rindu padamu
hingga aku mamai dibuai gelora rindu yang menggetarkan
I MISS YOU

Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved