Pin It

Widgets

Live Streaming Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012 – Piala AFF Suzuki

on Monday 3 December 2012

Malaysia vs Thailand

Live Streaming Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012 – Piala AFF Suzuki  | Perlawanan Separuh Akhir Pertama yang melibatkan pertembungan antara Malaysia vs Thailand Di RTM1 yang akan bermula pada jam 8.00 Malam di Stadium Nasional Bukit Jalil. Sebelum itu, detik Malaysia Melangkah ke Separuh Akhir . Perlawanan Pertama Malaysia Tumbang lawan Singapura dengan 0 - 3. Namun, Malaysia bangkit dengan megalahkan Laos  dengan keputusan 4 - 1 untuk membuka peluang Malaysia Ke pusingan. Akhirnya, Perlawanan terakhir dalam Peringkat kumpulan Malaysia berjaya membenam Indonesia dengan keputusan 2 - 0 . Dengan Kemenangan itu Malaysia Berkedudukan ke- 2 dengan berkongsi mata bersama Singapura dan hanya jaringan sahaja yang membezakan mereka sekali gus Malaysia akan bertemu dengan Thailand yang Menjuarai kumpulan A.

Thailand adalah pasukan yang diramal akan mampu merampas  piala yang dimenangi Malaysia Tahun 2010. Thailand Mempunya Rekod bersih tanpa kalah Dalam perlawanan Peringkat kumpulan A . Mampukan Malaysia Mencalar Rekod Tersebut, Sama-sama lah kita saksikan Malaysia vs Thailand  pada 9 Disember 2012 . Harapan Admin Agar Malaysia mencari sebanyak mungkin goal untuk bekalan selesa semasa perlawanan separuh akhir kedua di tempat Lawan yang akan berlangsung pada 13 Disember 2012. Keputusan Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012 akan Diupdate Disini.

Bagi mereka yang nonton secara online, kami akan sediakan Link Live Streaming Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012. Link Live Streaming di bawah ini :-

LINK 1 LINK 2 | LINK 3 | LINK 3



Jika ada sebarang Masalah terhadap Link Yang Admin Kasi Sila Info KAt Ruang Komen



Ranking: 5

{ 1 ulasan... read them below or add one }

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved