Pin It

Widgets

Lawak : Awek ku menyelam di Tasik Titiwangsa

on Wednesday 19 September 2012



 Lawak : Awek ku menyelam di Tasik Titiwangsa

Awek ku menyelam di Tasik Titiwangsa | INi merupakan kenangan yg tak dapat dilupakan...terlebih dahulu aku nak mohon maaf pada ex gf aku ni, andainya dia terbaca ruangan ni...bukan maksud mengaibkan dia....sekadar berkongsi kisah lucu yg kini tinggal kenangan...

Masa tu hari sabtu, keluar dgn GF tujuan asal nak pegi kenduri member kawen... entah macamana tiba2 kami tukar rancangan, tak nak pegi kenduri tu....pegi jalan2...tengok wayang, deting....hehehe...lepas seharian bejalan...on the way balik, kami singgah di Tasik TTwangsa... deting sambil melayan makan KFC di sebuah pondok... lepas mkn, GF aku ni nak basuh tangan...diapun pegi la kat tepi tasik..aku masih leka dengan ayam KFC...tiba2 "DEBURRRR!!!... mcm bunyi kerbau terjun dlm tasik...aku tengok...gf aku dah takde...aik??... takkan jatuh kot....

2,3 org tengah jogging berhenti sambil tengok ke dalam tasik.... akupun berlari ke tmpt gf aku basuh tangan tadi..... aku sampai je tebing tu....gf akupun timbul ke permukaan air....akupun tarik dia keluar sambil tanya.." apsal jatuh?...."dengan muka seposen dia bercakap..."kasut org tersangkut kat besi tu laa...." aku nak tegelak tapi kontrol...kesian...cuma satu yg aku terkilan atas kejadian itu....cincin merisik hilang dlm tasik.... mungkin itu petanda kami tiada jodoh.. itulah kenangan manis/lucu aku dan ex-gf ku....suatu masa dahulu...yg kini dah jadi isteri kepada seorang celebriti terkenal tanahair...namun terpahat seribu kenangan suka/duka.... yg sukar dilupakan....

Sekian. Terima kasih kepada yg sudi membaca.
Ranking: 5

{ 3 ulasan... read them below or add one }

Anonymous said...

Kenangan terindah...


18 October 2012 at 07:31 Reply To This Comment
Anonymous said...

Kenangan terindah...


18 October 2012 at 07:31 Reply To This Comment

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved