Pin It

Widgets

Ku Rindukan Dirimu

on Tuesday 22 May 2012




sayang..
jika kau lihat langit yang biru
ingatlah diriku
aku sedang menunggu hadirmu
jika kau rasa angin sang bayu

kenanglah diriku
kerana aku sedang belai rinduku untukmu
jika kau sedang lihat langit yang biru
senyumlah mengenangkanku
kerana aku terlalu rindu padamu 

sayang
jika kau sedang belai hatimu
yakinlah cintaku untukmu
kerana aku tak mampu tanpa dirimu..

sayang..
aku rindu
teramat rindu
aku rindu
sungguh ku rindu padamu..
saat aku keseorangan...
diruang kamar..
aku asyik teringat kan engkau..
bilakah kita dapt disatukan kembali..???


Ranking: 5

{ 1 ulasan... read them below or add one }

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved