Pin It

Widgets

Semakan Panggilan Temu Duga Kemasukan IPTA 2013/2014 Bagi Lepasan STPM/Setaraf - UPU

on Friday, 26 April 2013

Semakan Panggilan Temu Duga Kemasukan IPTA 2013/2014 Bagi Lepasan STPM/Setaraf - UPU

Semakan Panggilan Temu Duga Kemasukan IPTA 2013/2014 Bagi Lepasan STPM/Setaraf - UPU| Semakan Temu duga  Untuk Kemasukan Ke IPTA 2013 bagi Lepasan STPM/Setaraf dibuka pada 13.5.2013. Berikut Adalah Senarai IPTA yang terlibat dalam proses semakan panggilan Temu Duga ini adalah UITM, UIAM, UKM, UPM, UUM, UTM, UMS, UM, UTHM, UPNM, UMT, UPSI Sahaja. Semoga Berjaya !!!!


Semakan Panggilan Temu Duga Kemasukan IPTA 2013/2014


Semakan Program Temuduga IPTA 2013/2014

Tarikh Semakan Temu Duga Dibuka
  • 13 Mei 2013
Tarikh Temu Duga Dijalankan Bermula
  • 20 Mei Hingga 30 Mei 2013
Semakan Panggilan Temu Duga Program Pengajian bertemu duga (BUKAN PENDIDIKAN) Lepasan STPM/Setaraf Sesi Akademik 2013/2014 boleh dibuat mulai 13 Mei 2013 
  • Temu Duga akan dijalankan pada 20 hingga 30 Mei 2013.
  • 17 MEI 2013 - Semakan Panggilan Temu Duga Program Pengajian Pendidikan (LULUS Ujian MEdSI Sahaja) 
Program Pengajian bertemu duga bertanda “#” di hujung nama program tersebut. Sila rujuk slip permohonan anda utk mengetahui jika anda telah memilih program pengajian yg bertemu duga atau tidak. 

Hanya pemohon yang melepasi Syarat Khas Program dengan merit tinggi SAHAJA yg akan dipanggil utk ke temu duga. Bagi pemohon yg tidak dipanggil temu duga BUKAN bermakna anda gagal. Pihak UPU akan memproses permohonan anda bg pilihan program pengajian yg lain.

Keputusan Temu Duga TIDAK akan dimaklumkan kepada calon. Calon boleh terus menyemak menyemak terus keputusan permohonan kemasukan ke IPTA pd minggu ke2 Julai 2013.

Admin nak ucapkan tahniah kepada yang berjaya dapat panggilan Temu Duga. Bagi yang tak berjaya tu ... usah kecewa sangat.... ... lain kali boleh cuba... Lagi pada masa hadapan. 

Ranking: 5

{ 27 ulasan... read them below or add one }

Anonymous said...

boleh saya tahu kenapa terdapat sesetengah laman yang manyatakan bahawa semakan panggilan temu duga ke IPTA bagi STPM 2012 adalah pada 6 mei 2013 ?


6 May 2013 12:39 Reply To This Comment
Khairul Azmi said...

@Anonymous Keputusan Tarikh semakan temu duga pada 13 mei ini admin lihat di laman facebook UPU yang dikeluarkan minggu lalu oleh UPU....


6 May 2013 13:14 Reply To This Comment
Anonymous said...

bilakah tarikh sebenar temuduga?saya dah mndapat panggilan tapi x diberitahu tarikh?


8 May 2013 19:20 Reply To This Comment
Anonymous said...

uum- 17 mei


13 May 2013 00:26 Reply To This Comment
Sakynah Adnan said...

if diploma account uitm then apply degree fashion & design uitm...uitm approve x?? sbb sy cek utk temuduga gagal..uitm memg xapprove k?? sbb sy xde basic senireka k uitm xapprove..tapi sy nk sgt amek course fashion&design..cgpa sy ok..ikut syarat kemasukan memang layak..kenapa ye?? if sy mohon rayuan boleh x?


14 May 2013 01:42 Reply To This Comment
kyra said...

upsi bila ye nak blh semak


14 May 2013 12:45 Reply To This Comment
Khairul Azmi said...

@kyra entah admin pun tak tahu......


14 May 2013 13:01 Reply To This Comment
Halida Afandi said...

salam...UNIMAS mmg x da intrview utk lpasan matrikulasi ke?


14 May 2013 13:39 Reply To This Comment
Anonymous said...

assalamua'laikum wbt,,knapa sy tak boleh buka link UMS???


16 May 2013 13:21 Reply To This Comment
Khairul Azmi said...

@Anonymous Semakan boleh dibuat uda


17 May 2013 06:53 Reply To This Comment
Anonymous said...

harap2 ak dpt menuntut d ipta...


17 May 2013 16:37 Reply To This Comment
roland cool said...

macam mana nak semak keputusan ujian madsi??


18 May 2013 23:44 Reply To This Comment
Anonymous said...

Apehal dgn upsi ni? Asyik tukar2 tarikh tuk buat semakan.... hurm....


20 May 2013 12:19 Reply To This Comment
Anonymous said...

knp upsi xbleh check pun....ckap arini dh bleh check


20 May 2013 14:17 Reply To This Comment
Khairul Azmi said...

@AnonymousSemakan Panggilan Temu Duga Program Pengajian Lepasan STPM/Setaraf Sesi Akademik 2013/2014 Ditunda ke 21 Mei 2013 (Selasa) mulai jam 12.00 tengah hari.
Harap maklum, terima kasih.


20 May 2013 14:40 Reply To This Comment
Anonymous said...

thanks admin sbab dh pmudahkn keje sye..alhamdulillah sye dpt 2 intview.. :)


20 May 2013 18:52 Reply To This Comment
Anonymous said...

saya tak berapa paham,,,knapa upsi slalu tukar tarikh niey ???


21 May 2013 12:35 Reply To This Comment
Anonymous said...

22 MEI 2013(RABU)SELEPAS JAM 5 PTG.....pastu cek selepas 5 ptg dia tulis plak 22 Mei 2013(khamis)selepas jam 12 tengahari................upsi.................


22 May 2013 14:45 Reply To This Comment
Anonymous said...

22 MEI 2013(RABU)SELEPAS JAM 5 PTG.....pastu cek selepas 5 ptg dia tulis plak 23 Mei 2013(khamis)selepas jam 12 tengahari................upsi.................


22 May 2013 14:46 Reply To This Comment
Anonymous said...

upsi....nape asyik tukr tarikh...x boleh chek pun td.


22 May 2013 17:31 Reply To This Comment
Anonymous said...

Semakan temuduga bagi program Bacelor Pendidikan di UPM knp tak leh semak lagi? ada sesiape leh bantu


22 May 2013 19:21 Reply To This Comment
Anonymous said...

Bgmana pihak upu membuat pilihan temuduga? Anak saya hanya mndpt panggilan satu univ yg dipilih wpun telah menepati kriteria syarat2 kemasukan bg program yg dipohon. Amat musykhil. Ada bbrapa kenalan yg anak mrk mndpt lebih dr satu univ utk panggilan temuduga. Dan sekiranya gagal adakah ada peluang lg utk mengikuti program yg dipohon? Atau pihak upu pilih utk permohonan pilihan kedua? Tk.


28 May 2013 08:27 Reply To This Comment
Anonymous said...

Kalau permohonan ke Fakulti Perniagaan dan Perakaunan perlu temuduga tak?


15 June 2013 18:05 Reply To This Comment
Anonymous said...

slam..mcm ne nk taw penerapan diploma uitm ke ijazah srjana muda.bila tarikh nye..n nk taw klau kita mohan dgree lain tp mask dlm penerapan blh ke dpt


29 June 2013 21:37 Reply To This Comment
Sapriadi said...

apa sal tak boleh masuk laman web uum..? http://www.uum.edu.my/kemasukan


13 July 2013 19:11 Reply To This Comment
Anonymous said...

how can i check the course that i chose if i forgot to save the record?


16 May 2014 16:22 Reply To This Comment

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi komen. Sila datang kembali ya !

Kami akan cuba membalas komen anda secepat yang mungkin.

 
© BLOG BUDAK BAEK All Rights Reserved